Nederland
Valuta:

Verzenden & retouren

Wij staan ​​garant voor een terugbetaling ongedragen of gewassen items, als je na aankoop in verkoopbare staat met originele verpakking en de ontvangst geretourneerd binnen 60 dagen. Restitutie zal worden bijgeschreven op uw oorspronkelijke betaalwijze. Het project kan alleen worden teruggestuurd in hun originele aankoop of ruil in het land.

Van andere retailers, waaronder warenhuizen items gekocht, moet worden teruggegeven aan de oorspronkelijke koper en is onderworpen aan het terugkeerbeleid van slaat de oorsprong retailer.

Beleid inzake prijsaanpassing
Prijsaanpassingen mag alleen met de originele aankoopbewijs in de winkel, binnen 7 dagen, aan de oorspronkelijke aankoopprijs van goederen worden toegepast. Niet van toepassing op promotie en fondsenwerving activiteiten of items gekocht samen.

Om terug te keren naar de winkel
Om uw dichtstbijzijnde winkel te vinden, kunt u terecht op hier in onze winkel locaties. Terugkeren ongedragen of gewassen items (S), op basis van hun locatie en voorkeuren van onze medewerkers zullen u graag om u te dienen. Betaling via split betaling (een deel van de gift card, en enkele andere betaalmethoden) altijd terug naar cadeaubonnen (S) te kopen eerste. Elke resterende saldo zal worden teruggegeven aan de oorspronkelijke gebruik van andere betaalmethoden.

TERUG NAAR per koerier
Om uw aankoop (S) terug online, voert u uw ordernummer en postcode in het onderstaande veld. Uw bestelling wordt op de volgende pagina. Kies hoe u het item terug te keren en klik op de knop in te dienen (S). U ontvangt een e-mail bevestiging van uw aanvraag en instructies over hoe om terug te keren naar het label ontvangen.

Belangrijke opmerking: Het is omdat ze op uw creditcard factuur uw factuuradres moet exact overeenkomen met uw naam, adres en postcode verschijnen. Deze informatie wordt gebruikt om een ​​deel van het validatieproces betalen voor uw credit card.

Houdt u er rekening mee dat de verzendkosten en het factuuradres een geldig adres moet zijn (postbussen niet geaccepteerd). Uw telefoonnummer en e-mailadres in geval van nood, hebben onze customer contact centers om contact met u voor uw bestelling.

Veel gestelde vragen
Als je snel een antwoord nodig hebt, moet u hier klikken om onze FAQ te zien.